Що таке  Big Idea?

Отже, почнемо з того що таке Big Idea в цілому. 

Big Idea — це та ж сама велика ідея як і в маркетингу, але з певними відмінностями. Велика ідея в SMM показує потреби аудиторії, показує її біль та що саме цікаве не розповідає про переваги бренду чи продукту. Це ніби-то стрижень в створенні правильного образу бренду.

Big Idea працює якщо є:

  • Емоційність (зближає бренд чи продукт зі споживачем);
  • Руйнування стереотипів (змінює думку про сам продукт та пропонує нові методи розв’язання проблем аудиторії); 
  • Ефективність (збільшує ефективність рекламних кампаній тим самим збільшуючи попит на продукт);
  • Прозорість (за допомогою правильної подачі зрозуміла користувачам та здатна достукатися до будь-кого);
  • Вірусність (підштовхує користувачів поширювати ідею все більше і більше). 

З чого складається Big Idea?

Жодна Big Idea не розробляється без глибокого аналізу:

  1. Цільової аудиторії
  2. Аналізу продукту
  3. Аналізу конкурентів

Все це необхідно, щоб знайти інсайди. Також сюди входить:

  1. Аудит бренду
  2. Креатив
  3. Основні меседжі

Потім складається креативна стратегія, яка відповідає за візуальні складові.

Рівні опрацювання Big Idea:

1.Продукт

Ви маєте знати яка користь від вашого продукту, як він буде розв’язувати проблеми ЦА та як довго він буде корисним. 

2.Цілі

Ваша мета, наприклад: збільшити продажі чи впізнаваність, а може розширити долю ринку.
3.ЦА
Для ефективності Великої Ідеї потрібно знати хто ваша цільова аудиторія: хто саме ваш клієнт, які проблеми він вирішує за допомогою вашого продукту, звідки бере інформацію. 

4.Конкуренти

Для того, щоб стати кращим на ринку потрібно проаналізувати конкурентів: як вони спілкуються з ЦА чим вони унікальні, знайти їхні слабкі місця. 

5.Меседж вашого бренду

Тільки при сформованому робочому варіанті Big Idea ви можете знати чому люди  повинні вірити бренду, яким чином люди захочуть купити ваш товар, чи створить ваш ключовий меседж зв’язок аудиторії та продукту. 

6.Креатив

Це чітка технологія трансформації головного меседжу вашої компанії в певний формат контенту. Але ви маєте розуміти чи достатньо цікава ваша тема, наскільки вона унікальна, як довго вона буде популярною та мати попит. 

Як створити власну Big Idea для контент-маркетингу?
Коли ви зібрали всю інформацію потрібно залучити увагу аудиторії. Можна користуватися варіантами, які ваша ЦА вже знає. 

Бренд повинен виділятися серед конкурентів, а продукт має розв’язувати проблеми аудиторії. Це можна зробити так:

  1. Оригінальність продукту
  2. Оригінальність в ніші 
  3. Створити повністю щось нове (потрібно знайти те, що буде виділяти вас серед конкурентів)

Можна подивитися на свій продукт під іншим кутом дізнавшись більш детальну інформацію, яку не використовують конкуренти. Таким чином можна завоювати не тільки увагу, а й любов аудиторії. Так, ви продаєте те, що й конкуренти, але за допомогою вашого підходу ви робите продукт справді унікальним. 

Приклади реалізації Big Idea:

Бренд: Volvo

Позиціювання: найбезпечніший автомобіль у світі 

Велика Ідея: почуття захищеності.

Бренд: Huggies 

Позиціювання: кожна дитина народжена для обіймів 

Велика Ідея: другі обійми після маминих.
Бренд: United Colors of Benetton

Позиціювання: одяг для людей, які живуть вільно і яскраво

Велика Ідея: всюди на планеті є люди, яких об’єднує прагнення жити не розкішно, а вільно.